Măsuri excepționale pentru prevenirea și combatrerea răspândirii virusului COVID-19


Având în vedere situația internă și internațională determinată de răspândirea rapidă a virusului COVID-19 și efectele acesteia asupra activității notariale, precum si declararea starii de urgenta, situatie care necesita masuri exceptionale de protectie si precautie, Biroul Notarial CERTUM va asigura servicii notariale cu aplicarea unor măsuri excepționale pentru prevenirea și combatrerea răspândirii virusului COVID-19, dupa cum urmeaza:

  1. Clienții vor avea acces în biroul notarial numai cu programare prealabilă, în așa fel încât să nu ocupe zone din spațiile comune (nu vor fi făcute programări decât în limita spațiilor din sălile de întâlnire)

  2. Timpul petrecut in birou pentru eliberarea documentelor si contactul intre persoanele prezente se vor reduce la minim prin:

    1. Programea actelor notariale astfel incat sa se asigure distantarea personala recomandata;

    2. Confimarea completa a actelor inainte de ora stabilita pentru intalnire;

    3. Achitarea serviciilor notariale prin transfer bancar sau plata cu cardul bancar (contactless).

  3. Înaintea începerii activității, spațiul de lucru dar și spațiile din sălile de întâlnire vor fi igienizate și dezinfectate cu soluții speciale;

  4. Toți clienții vor fi rugați să completeze o declarație pe proprie răspundere în sensul că nu se află în stuațiile stabilite prin lege pentru autoizolare sau carantină;

  5. În cazul în care, oricare dintre clienți, va prezenta simptome specifice infectării sau va fi identificat ca făcând parte din categoriile pentru care s-ar impune carantina sau autoizolarea, acesta va fi invitat să părăsească sediul biroului;

  6. Toți clienții vor fi rugați să își igienizeze mâinile înainte a a atinge mobilierul sau instrumentele de scris din cadrul biroului;

  7. Angajații si clientii vor păstra o distanță minimă de 2 m intre ei;

  8. Angajații biroului vor purta în permanență mască și mănuși de protecție. Mănușile de protecție vor fi schimbate după finalizarea procedurii cu fiecare client în parte;

  9. Instrumentele de scris folosite de clienți vor fi dezinfectate după utilizarea lor de către clienți.

Se încarcă